Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624
Warsztaty teatralno-filmowe – Innovation Pro Futuro Warszawa
SZKOŁY PRO FUTURO

Warsztaty teatralno-filmowe + elementy autoprezentacji

TERMINY

do uzgodnienia

CZAS TRWANIA

90 minut

ILOŚĆ ZAJĘĆ W CYKLU

Semestr 1
Wrzesień/październik – grudzień
12 spotkań

Semestr 2
Styczeń – marzec
12 spotkań

Semestr 3
Kwiecień – czerwiec
12 spotkań

WIEK DZIECKA

dzieci w wieku 9-11 lat
dzieci w wieku 12-14 lat

FORMA ZAJĘĆ

grupowe

PROGRAM ZAJĘĆ

LICZEBNOŚĆ GRUP

do 10 osób

KOSZT

do uzgodnienia

Istnieje bardzo wiele propozycji zajęć pozalekcyjnych, ale żadne nie rozwija u dzieci i młodzieży tak ważnych w życiu umiejętności jak kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, umiejętność radzenia sobie ze stresem i tremą, elastyczność czyli rozwój tzw. KOMPETENCJI MIĘKKICH

Nasz projekt zakłada rozwijanie najważniejszych miękkich kompetencji dzieci i młodzieży poprzez współpracę w grupie, tworzenie odpowiednich relacji między rówieśnikami angażujące je w działania parateatralne i filmowe.

Celem projektu jest wyposażenie dzieci w odpowiednie nawyki życiowe i społeczne, uwrażliwienie i zbudowanie postaw, które pomogą im pokonać własne słabości, oraz odkryć wyjątkowość każdego z nich.

Czego się uczymy:

  1. Praca angażująca wyobraźnię, umysł i ciało, rozwijająca intuicje oraz kreatywność
  2. Umiejętności koncentracji, relaksacji
  3. Umiejętności radzenia sobie z tremą
  4. Rozwijanie umiejętności świadomego czytania, pisania
  5. Uczenie się sztuki aktorskiej jako klucza do zrozumienia kim jestem

Dzieci/młodzież po ukończeniu trzech semestrów wystąpią na scenie przed publicznością
Prace nad występami odbędą się podczas trwania semestru trzeciego

Forma wypowiedzi będzie dowolna

  1. stand–up
  2. etudia indywidulana
  3. etiuda grupowa
  4. prezentacja fragmentu wybranej prozy lub wiersza
  5. etiuda z użyciem rekwizytu – mapet, muzyka, obraz
  6. etiuda taneczno – aktorska