Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624
Piłka nożna – Innovation Pro Futuro Warszawa
SZKOŁY PRO FUTURO

Piłka nożna

TERMINY

do uzgodnienia

CZAS TRWANIA

90 minut

CZĘSTOTLIWOŚĆ

1x lub 2x w tygodniu

WIEK DZIECKA

6-8 lat
9-12 lat

FORMA ZAJĘĆ

zajęcia sportowe, trening piłkarski

LICZEBNOŚĆ GRUP

do 20 osób

KOSZT

do uzgodnienia

Koncentrujemy się na nauczaniu piłki nożnej chłopców w wieku od 6 do 12 lat.

Podczas całego sezonu budowana jest silna i trwała więź wśród zrzeszonych dzieci.

Najważniejsze elementy:

  • Dbałość o szczegóły znacznie zwiększa profesjonalizm każdej osoby, niezależnie od aktywności jest on zobowiązany do wykonywania działalności dokładnie. Jest to szczególnie ważne, gdy działania takie dotyczą małych dzieci i młodzieży.
  • Kolejnym ważnym stwierdzeniem jest, że UKS Pro Futuro chce wnieść do rozwoju sportowego dzieci i młodzieży następującą rzecz:
    „NIE ZAMIERZAMY PRZESYŁAĆ ROZWIĄZANIA, ALE ŚRODKI KTÓRE POMOGĄ JE ZNALEŹĆ.”
  • Każda aktywność jest przygotowana i zaplanowana z maksymalną starannością i uwagą. Charakter tych działań zależy od grupy wiekowej, a działania na boisku uwzględniają potrzebę i zawierają elementy rekreacyjne.
  • Dziecko poprzez zabawę wykonuje ćwiczenia z większym zaangażowaniem i poświęceniem, a przede wszystkim bardziej prawdopodobne że jest chętne do nauki.
  • Planowanie treningu wynika z doświadczeń zdobytych w dziedzinie kształcenia i zasad, które rządzą takim planowaniem.
  • Bodziec, który napędza do znalezienia rozwiązań umożliwia dziecku przejęcie kontroli nad mechanizmami, które dają mu prawo i pozwalają nauczyć się stosować je w razie zajścia potrzeby. To samo odnosi się do treningu motorycznego: jeśli nie da się gotowego rozwiązania, ale pozwoli dziecku znaleźć je samodzielnie, nauka będzie znacznie bardziej skuteczna. Zostaną stworzone fundamenty do zindywidualizowanego uczenia się i nabywania wiedzy szybciej. Dzieci, które uczy się stosowania umiejętności poznawczych podczas sesji treningowych w ich rozwoju umiejętności technicznych i fizycznych, konieczności dokonywania wyborów w dowolnej liczbie sytuacji, z całą pewnością skorzystają w przyszłości, kiedy będą musieli zrozumieć i zastosować tę taktykę i kiedy możliwość podejmowania decyzji będzie kluczowa.

Działamy według modelu  „SFERA” zaczerpniętego z Akademii Juventusu, używana jest przez najlepszych światowych trenerów jak np. Jose Mourinho.

Wchodząc do „SFERA”, wszystko wydaje się naturalne, przyjemne i zabawne.

Skrót „SFERA” składa się z pięciu kategorii, które reprezentują pięć tak zwanych „aktorów”:

  • Sincronia (Synchronizacja)
  • Forza (Siła)
  • Energia (Energia)
  • Ritmo (Rytm)
  • Attivazione (Motywacja)

Trenerzy są zawsze przygotowani do treningu i realizują program krok po kroku w trakcie jednostki treningowej.